hottest music

followers

Ahad, 1 April 2012

Assalamualaikum

Hello guy's.. lame xjumpa kan??? Ya Rabbi, dah sebulan lebih aku tak update blog aku nie, giler lama jugak laa. btw sorry sorry sangat sebabnyer aku busy dengan mini mini project aku yang tak settle2x lagi. lagi2x dengan project design, drama story telling lagi, presentation lagi... aduyai banyak jugak bende nak kene ngadap. normal laa kan, dah nama pun student. hihihi :D

bila dh pagi2x macam nie still lagi tak tido2x, lagi banyak laa idea mencurah2 aku nak luah hahaha. the first story, aku nak cerita tentang sesi photography classmate aku isnin lepas. macam sebelumnyer jugak, mesti ade jer sesi photography. tapi untuk semester nie aku xde laa nak over sangat bab2x bergambar class nie, dah semester 5. pikir profesional laa cket kn (cket jela).

last classmate aku brgambar mase semester 2, maklumlaaaa firsttime ambik gambar sekelas. bila dah duduk dpn camera, action melampau plak laa gyenyer hahaha. hot stuff laa sangat.

nie laaa gambar2x yang sempat aku tangkap before and after photography :



nie laa baju yang aku dapat tuk sesi photography classmate aq. alahai besarnyer laaa baju nie. untung laa sape yang badan besor kan, conform padan. (yg bdan besar tu jgn retase ye. hehe). ade orang cakap muke aku nie 30% kacak, 70% comeiii, btul ke? alahai... 



nie plak BFF aku yang paling agak rapat buat mse nie, cewahhh. bertapa serabainyer laa kitorng dua nie. poyo jer melebih. hahaha ;D



nie geng2x classmate aku yang bru nak naik hot stuff diorng nie, hahaha: hairi rodong, man, didy, zahid & cad



nie dia rock girl "Daq Comot" a.k.a Kak Ezah. 




sekali pandang biasa je, dua kali pandang comeiii plak ,hehe :D




bila budax comot bergabung. hahaha :D





- Fatin Aina & Salmaz Linda -




muke tak cukup tido, mata merah + bengkak, penanngan NesCafe + IndoCafe. betul2 taknak kasi aku tido.
blurrrrrr (--_____--' ')


Tiada ulasan:

Catat Ulasan