hottest music

followers

Jumaat, 24 Februari 2012

cuti mid semester yang membosankan!

Assalamualaikum semua, selamat pagi bagi sape2x yg tak tido lagi. waktu menunjukkan 4.15am, tapi aku masih x tido lagi. kenapa? mengapa? jawapannyer? x mengantok laaa...hahaha. x lain x bukan update blog laaa. cuti mid semester aku tinggal lagi 3hari jer lagi. boring!!! duduk rumah asyik makan tido online, makan tido online. nak jalan2x pun x tau laa nk kemana. cuti mid sem yang membosankan, seriusly!

pape pon thanks a lot sangat2x, my follower's blog semakin bertambah++. Alhamdulillah, ada jugak laa yang nk follow blog aku yg x seberapa nie. cewwaaah! hahaha. setakat sekarang sudah mencecah angka 50 follower, pehhh!!! ramai jugak laa kan. thanks sangat2x sebab sudi follow. petang semalam aku bergelak ketawa dgn my family, tonton citer hantu+kelakar "SUATU MALAM KUBUR BERASAP'. seriusly, mmg gelak sakai laaa aku bile tgk citer tue... lucuuuuuuuu hehehe. nk kate seram tue boleh tahan laaa, dlm seram2x ade jugak lawak bodoh, hahahah. 





SUATU MALAM KUBUR BERASAP

ade jugak laa trpikir jugak la nk tau tentang alam mistik nie... dah banyak aku duk mencari kat artikel berkaitan alam mistik nie. menarik ade, yg xseberapa pon ade jugak. ramai jugak laaa folower2x aku mintak updatekn lagi citer2x hantu nie. waaaa first time aku diminta, dah macam artis laa pulak, hakhakhak. InsyaAllah, kkirenyer kalo ade lagi Info New, aku akan updatekn. :D ok laa korang, aku pon dh start mengantok kot, 6.30am dh nk kene bangkit pulak nk kene siap2x hntar mak aq pergi keje. cuti mid sem aq mmg stok keje hantar & jemput mak aq.... amanah! hahaha . gud nite semua. much luvvv xoxo^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan